Show menu
Waardebon voor kaartkopers
 

Waardebon voor kaartkopers

We hebben een besluit genomen over de afwikkeling van onze geannuleerde voorstellingen. Allereerst: bedankt voor je geduld de afgelopen weken. Sinds onze deuren zijn gesloten, zijn we veel overleg geweest met makers, producenten en collega-theaters, over de verplaatsing van voorstellingen. Inmiddels beseffen we ons dat het nog even kan duren, voordat we onze evenementen definitief kunnen verplaatsen. We willen jou als kaartkoper echter nu alvast duidelijkheid bieden. Hier lees je meer over al jouw opties.

Waardebon
Je kunt de totale waarde van je kaartjes laten omzetten in een waardebon. Deze waardebon is geldig tot en met 30 juni 2021. Zo heb jij nog iets moois in het vooruitzicht! Bovendien beperken we zo samen de economische gevolgen van de coronacrisis op ons theater.

Je ontvangt een online waardebon in je mailbox. Je kunt de waardebon gebruiken voor een verplaatste voorstelling, of voor een nieuwe voorstelling komend seizoen. De code op de waardebon is te gebruiken bij de aankoop van een ticket in onze webshop, bij het telefonisch bestellen van een ticket of bij de kassa van Theater a/d Rijn. Het is mogelijk om het bedrag op de voucher in één keer of in delen te besteden.

Donatie
Ook is het mogelijk om het betaalde bedrag om te zetten in een donatie aan Theater a/d Rijn. Hiermee help je de economische klap in de culturele sector op te vangen. Met jouw donatie steun je ons theater en de makers van productiehuis De Nieuwe Oost, waar we als theater onderdeel van uitmaken. Hiermee kan weer volop worden gewerkt aan nieuwe evenementen in de toekomst. Ook kunnen we jonge makers een podium blijven bieden.

Restitutie
Als tickethouder heb je recht op restitutie van de oorspronkelijke ticketprijs in geld. Wil je je geld terug ontvangen, laat ons dit uiterlijk 1 juni weten. Het geld wordt dan automatisch op je rekening teruggestort. De restitutie vindt uiterlijk 3 maanden na de datum van het afgelaste evenement plaats.

Verplaatsing van voorstellingen
Het is nog steeds mogelijk dat de voorstelling waar je een ticket voor hebt gekocht, wordt verplaatst. In dat geval kun je de waardebon gebruiken om nieuwe tickets aan te schaffen. Zodra een voorstelling definitief wordt verplaatst, word je per mail van de nieuwe datum op de hoogte gebracht.

Mail
Alle kaartkopers ontvangen een mail waarin je je voorkeur kunt aangeven. Je hebt tot en met 1 juni de tijd om je voorkeur door te geven. Indien je geen voorkeur doorgeeft, zetten wij in de week van 1 juni de waarde van je kaartjes (incl. eventuele servicekosten) automatisch om in een waardebon.

Vragen of wensen?
Mail naar info@theateraanderijn.nl. Vanwege de coronamaatregelen zijn we telefonisch beperkt bereikbaar, via: 026 303 3420.
 

Loading...