Show menu

F.A.Q. update april 2022

Kan ik tickets aan de deur kopen?

Nee, het is niet mogelijk kaarten aan de kassa te kopen. Je kunt wél vooraf je ticket online bestellen, via theateraanderijn.nl. Als online tickets kopen niet lukt, stuur ons dan een email naar: info@theateraanderijn.nl. Je kunt van dinsdag t/m donderdag, van 09.30 tot 16.30 uur, telefonisch kaarten reserveren via: 026 303 3420. 

Is de bar geopend?

Ja, de horeca in Theater a/d Rijn is geopend tot uiterlijk 01:00 uur.

Kan ik mijn jas en tas ergens ophangen?

Je kunt gebruikmaken van de garderobe op de eerste verdieping. Je mag je jas en tas ook mee de zaal in nemen.

Ik ben ziek of heb gezondheidsklachten, en kan daarom niet naar de voorstelling komen. Wat moet ik doen?

We kunnen helaas geen geld teruggeven. Het is wél mogelijk om het ticket om te boeken naar een andere datum of in te ruilen voor een waardebon. Stuur een email naar: info@theateraanderijn.nl.

Kan ik bellen met vragen?

Van dinsdag t/m donderdag tussen 09:30-16:30 en op voorstellingsdagen vanaf 1 uur voor aanvang kun je ons bellen via 026 303 3420. Je kunt ons per mail bereiken via: info@theateraanderijn.nl. Laat eventueel je telefoonnummer achter, zodat wij je kunnen terugbellen.

Hoe laat gaan de deuren open?
Onze deuren en horeca gaan een uur voor aanvang van de voorstelling open.

Mag ik een camera mee de zaal in nemen, of foto’s maken tijdens de voorstelling met mijn mobiele telefoon?
Nee, het is niet toegestaan om cameraopnames te maken tijdens de voorstelling. Wil je foto’s en/of videoopnames maken van een voorstelling? Neem dan uiterlijk 5 werkdagen voor de voorstelling contact op met publiciteit@theateraanderijn.nl.

Mag ik zelf eten en drinken meenemen?
Nee, zelf meegebrachte consumpties zijn niet toegestaan. Je kunt drankjes en snacks aan de bar van Theater a/d Rijn bestellen. In het geval van speciale diëten of allergieën kun je onze medewerkers aanspreken.

Mogen drankjes mee de zaal in?
Dat verschilt per voorstelling, onze medewerkers kunnen je vraag voorafgaand aan de voorstelling beantwoorden.

Kan ik gaan zitten waar ik wil?
Ja, dat kan. Tickets worden ongeplaceerd verkocht. Het kan wel zijn dat er stoelen gereserveerd zijn, dit wordt aangegeven door onze medewerkers.

Ik heb een lichamelijke beperking, is Theater a/d Rijn voor mij toegankelijk?
De zalen van Theater a/d Rijn zijn toegankelijk voor mensen met een fysieke beperking en rolstoelgebruikers. Verder hebben we hebben een lift en een toegankelijk toilet. Onze medewerkers wijzen je de weg en kunnen je begeleiden. Heb je specifieke vragen? Stuur dan een mailtje naar info@theateraanderijn.nl.

Hoe kan ik betalen in Theater a/d Rijn?

Betalen in Theater a/d Rijn gaat contactloos met bank of creditcard. We accepteren geen contant geld.

Hoe kan ik op de hoogte blijven van jullie programma?
Je kunt onze agenda in de gaten houden, maar we zijn ook actief op Instagram en Facebook. Ook sturen we regelmatig een nieuwsbrief. Onder deze F.A.Q. vind je een aanmeldformulier.

Heb je een andere vraag? Mail dan naar info@theateraanderijn.nl.